Delft-Gdansk-op-de-fiets.reismee.nl

Welkom op mijn reisblog

Hallo en welkom op mijn reisblog!

Ja, het is weer zover: hoog tijd om een nieuwe fietsreis te maken! Deze keer fiets ik van Delft naar Gdansk in Polen, ca. 2000 km. Dit is een deel van de Europa fietsroute nr. 1, die loopt vanaf Londen (GB) via Boulogne sur Mer (F), langs de Belgische kust, de Zeeuwse eilanden, Den Haag, en dan dwars door Duitsland, Polen, Kaliningrad (Russische enclave), Litouwen, Letland, Estland naar St. Petersburg in Rusland. Ik vertrek vanuit Delft, en pak dan de route op in Bodegraven, waar ik Yvonne K. zal ontmoeten, die samen met me naar Yvonne en Marcel W. in Doorn fietst. De tocht naar Doorn is immers een jaarlijkse traditie! Mijn eerste overnachtingsplek is dan ook het vakantiehuis van Marcel en Yvonne W. Yvonne zal de eerste week met me meefietsen, erg leuk! En daarna zal ik alleen doorfietsen naar Gdansk in Polen....... Zie hieronder een kaartje van de totale Europa fietsroute nr. 1.

Wellicht volgend jaar van Gdansk naar St. Petersburg? Maar eerst dit maar eens zien te fietsen!

Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reisblog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Groeten,

Tanja


Reacties

Reacties

jeroen

Hoi Tanja,

veel sterkte met de start van je tocht. Je kiest wel een goed week uit. pffffff...
Als het niet meer gaat komen we je gewoon ophalen....??

groeten
jeroen

Brenda van Loenen

En wat leuk dat ik je vandaag (24-07) op je dag van vertrek tegenkwam op het fietspad. Ik naar mijn werk in Pijnacker, jij op weg voor je fietsavontuur van twee maanden. Petje af! En heel veel plezier, succes, sterkte, enz

Tot in oktober in de sportschool.

Groetjes Brenda

Mieke van der Aa

Hoi Tanja, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele Gute Reise!

ilka

Leuk dat de dag eindelijk aangebroken is, ik kijk uit naar je reisverhalen! Heel veel succes, maar bovenal heel veel plezier! Xx

Diny Kiesenberg

Tanja ik wens je een zeer voorspoedige reis zonder pech en vooral mooi weer en ben benieuwd naar je reisverslagen

Magda

Hoi Tanja en Yvonne,
Heel veel succes, sterkte maar ook plezier de komende dagen.
Hoop voor jullie in het bijzonder op een aangename temperatuur. Zie uit naar het volgende verslag.
Groetjes, Magda

Dirk en Sineke

HadieTanja,

Wat een uitgebreid blog houdt jij bij! Geweldig om dat allemaal te lezen.
Voor het grootste deel overlapt je tocht routes die wij (verspreid over meerdere jaren) ook gefietst hebben. Wel hebben wij de onverharde paden die jij genomen hebt zoveel als mogelijk vermeden.
Ook in Polen hebben wij meermalen gefietst en daardoor uiteindelijk een rondreis gemaakt die ons ondermeer in Gdansk brachten ook aan de grens met Wit-Rusland, in Lublin en Krakow.
Wij vonden Polen goed te doen.

Goede voortzetting van je reis gewenst en blijf genieten. Wij blijven je volgen.

Tot ziens en groet van Sineke en Dirk.

Annet

Hoi Tanja, geweldige leuke verhalen. Zoals je praat, schrijf je ook. Ik ben weer bij hoor. Je komt nog al eens langs "fietsen" hoor op de zaterdagochtend. Vandaag een frisse regendag, maar bijna geen afzeggingen. Behalve dat de BBQ afgezegd was. Je houdt ons ook in de gaten zie ik op de app.
Maar ik vind je een bikkel hoor. Mooie tocht en een beeldend verslag. Jij geniet en wij ook van je verhalen. Je fiets doet het super goed!! Groetjes Annet

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!